solen mitt i natten

lyssnar på jimmy jansson. just nu lyssnar jag på amanda, vild låt säger jag bara!
idag har jag tränat, flitigt som få, och köpt present till mikaela som fyller år imorgon. igår bokade jag och beckis tid till halkan också, det är bra. 17 mars tror jag vi ska köra.
sitter och kämpar med teorifråge-spelet också, det var lite svårt.
nu lyssnar jag på the worrying kind, förstår inte hur det kunde gå så dåligt för dom. den var ju något extra bra, alla andra låtar är ju sjukt dåliga.
btw har något mkt dåligt hänt med vår data, i guess den har en jädra massa virus? snart dör den nog. plus att tangeterna blivit helt sepe, man måste trycka skithårt för att det ska bli nån bokstav!

näe nu ska jag gå uppåt! byebye


Kommentarer
Postat av: Malin

vilka problem du verkar ha gullis!
men ja är dig snart hack i häl med bilen, you get it! ;)

2008-03-07 @ 22:43:01
Postat av: Johanna

Ovanligt att du har problem med din dator ;P Kommer hålla tummarna för dig gums =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback