tillbaka till min vän

Äntligen hemma. Det kändes verkligen riktigt mysigt att komma hem, och för en gång skull riktigt uppskattade jag min säng. Jobba och bo på berga i fem dagar har varit mycket ansträngande, men även lite lärorikt (det lärorika hade inte att göra med berga) bland annat har jag blivit ett fan av p3, och jag menar - det är ju alltid något. Sedan har jag läst rätt mycket illusterad vetenskap, vilket visade sig vara en väldigt lärorik och även intressant tidning. Förutom att jobba i stallet, vilket vi gjorde mestadels (och det var tungt) bakade vi chokladbollar och äppelpaj. Vi sov även middag ca 2 timmar varje dag, och det var behövligt. Sen blev det ju vinter också, och det var rätt bra på vissa sätt, hästarna blev ju då inte så leriga (yeah).
IALLAFALL, till den viktigaste punkten, idag. Jag har nämligen varit och skrivit teoriprovet igen, och jag klarade det med mina 61 poäng - jag känner mig rätt stolt. Så det här ska jag leva på ett tag.
Snart är det bara en månad kvar av skolan, shit shit. Slutet närmar sig och jag vet inte vad jag ska göra sen. Jag få ta och klura på det, men nu har jag iaf klarat teorin, så no more plugga körkortsteori. Weho!

<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback