tv nörderi

nemen hejsan.
nu sitter jag här (behöver jag nämna att jag sitter i sängen?) och spanade just in veckans schema. kvart i 10 börjar jag tydligen imorgon. på onsdag ska vi få fika :) undra om eva vill göda upp oss, så att hon ser ännu mindre ut?
Idag körde jag och beckis halkan (eller vi fick inte ens köra tillsammans, inte ens vara i samma grupp) och det var sjukt roligt! dock fick jag inte volta, det hade jag velat.
btw har jag redan tröttnat på min bettskena.. det smakar äckligt mycket plast och den känns liksom stor och klumpig att ha i munnen. på morgonen när jag vaknar känns munnen helt stel.. + att jag dreglar ännu mer nu!

är fortfarande arg för att jag missade one tree hill.
imorrn är det gossip girl.
jobbigt att hänga med i alla svängar, det finns något varje dag. förutom att det inte var csi new york längre, bara vanliga csi idag, och det är ej lika bra! och på torsdag är det seriekrock mellan private practice och criminal minds.. aj aj. och på onsdagar grey's anatomy och top model. fast jag överlever utan top model.
nu låter jag riktigt tv-nördig, men det är cirka bara klockan 21 varje dag som jag är besatt. annars är det rätt lugnt. nu ska jag sova. BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback