väldigt två noll noll åtta

remember, news för 2008.
fråga inte hur jag mår - läs i min blogg. daahh. ^^ (fjortisstreck)


går var jag med jossi och malin och det var trevlans. jag käkade upp hela min ben&jerry, chunky monkey. den var god. sen tittade vi på one tree hill. och pratade med saris gjorde jag med!
jag har sjukligt ont i huvudet, och det är ovanligt, för jag har aldrig ont i huvudet.
var i handen med mammi idag, men jag orkade verkligen inte köpa något. det var störigt mycket folk, mitt hår blev elektriskt och det var jobbigt att ta av sig alla kläder för att prova. kom på att något ypperligt bra vore ett shoppingrum, stort, med allt. alla kläder ska ha provdockor i min storlek, så jag ser alla kläder, på mig. sen kan jag bara köpa allt jag vill ha, och slippa prova.
det vore något.

nu ska jag gå upp och göra te. ikväll ska vi till ida som fyllt år!
BYE,/ denise

(haha j+m fattar ni rubriken? JAG ÄR MEST ROLIGAST:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Denise din mupp! så va de inte. de va bara så att vi inte hade hörts på ett tag liksom.. pälskling? och ja, ja
fattar din rubrik och den va inte kul, bara extremt muppig!! MUPP!

Postat av: denise

men då fattar du den ju inte. mupp!
jag menade "buss åtta tre fem" :D

2008-04-01 @ 11:57:39
URL: http://thenise.blogg.se
Postat av: Malin

HAHA! NUUUU fattar jag !;D

2008-04-01 @ 17:08:59
URL: http://enbohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback