vardagligt problem1, korvigt täcke

irriterande saker:
? tjejen som pratade i högtalar telefon på tåget
? andra tjejen som kallade sin vän "fröken" minst 20 ggr, bara för att vara irriterande
? när det tar typ 7 gånger att försöka logga in på bloggen
? min bettskena, som är helt sepe rent ut sagt, och bara lossnar
? att jag inte kan låta bli att äta enorma mängder pannkakssmet
? att jag har två täcken, båda lika inkompetenta

det perfekta täcket vore:
? tjockt
? dunigt
? lätt
? ej korvigt
? stort
? mjukt

jag har btw kommit på den bästa uppfinningen ever (om den inte redan finns men jag har ej funnit den iaf) nämligen ett täcke, med snöre i varje hörna. sedan matchande påslakan till, med snören och hål, så att man sätter fast täcket i varje hörna, vilket förhindrar det från att korva sig. det vore lovely!

Kommentarer
Postat av: jossan

hahah jag har gjort så, en toffs i varje hörna! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback