har någon sett till hurricane?

Hej kära vänner,
tänkte bara säga att metrobloggen kan ta och gräva ner sig - dom har ju ombyggnad var och varannan gång jag vill skriva. Eftersom att jag inte har varit borta härifrån särskilt länge, så kort som 1 månad och 2 veckor, så missar jag inte ens någon månad i arkivet. Det är jag glad för, annars hade det sett så tomt ut.
Vet icke om jag ska säga welcome back, men för tillfället så skriver jag här.

Det känns bra. Jag tror att jag bara behövde en paus från denna fula blogg, men nu har jag fått det och det känns great to be back, *pussar på bloggen*

Annars då, annars är jag på ganska dåligt humör. Jag har ont i halsen och känner att världens förkylning är på ingång, jag kunde INTE sova inatt, jag vaknade nog 15 gånger, var tvungen att sova med en filt på halsen för att det skulle kännas bättre (men det hjälpte icke) sedan vaknade jag klockan 8 och kunde inte somna om. Är hundvakt åt nessla och sammy, så jag drog på mig alla tjocka kläder jag hittade, sedan gick vi ut och gick.
Resten av morgonen har jag legat i soffan och tittat på grey's och gossip girl, nu ska jag till stallet...

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback