hello

goodmorning people!
sitter här och käkar frukost, självklart dricker jag mitt favorit glögg-te.
har sovit oerhört gott inatt vilket var mycket skönt. dock är jag mer förkyld än någonsin, vilket gör att jag känner sig hur seg som helst, men förhoppningsvis går det åt rätt håll.
ska till sjukgymnasten klockan 2, skippade det i måndags eftersom att jag mådde sämst, så det är nog bra om jag tar mig dit idag. ikväll har jag ridskolan, bara en lektion så det är skönt.
imorgon och resten av helgen ska jag jobba, 12-21. lite drygt, hoppas att jag inte snorar såhär mycket då.

snart fyller jag år, om 24 dagar för att vara exakt. inte för att 19 är särskilt special, ett år närmre 20 och just nu känns det inte särskilt lockande. dock har jag lärt mig att 30 är nya 20, och det betyder att jag har lång tid på mig att bli vuxen.

inatt drömde jag att det var typ krig (det var inte riktigt det men liknande) och jag tappade bort sunshine. det var riktigt läskigt faktist!

nu ska jag ta ett bad, mysps.

Kommentarer
Postat av: Mathias

Hur kan man inte längta till 20?! BOLAGET, her I come :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback