looking back

värst vad jag skriver idag, tänker ni, visst?
jag satt och läste igenom mina inlägg från i början av detta år och jag måste säga att det är roande. inte på det sättet att jag tänker "vad jag var mongo då" utan mer roande för att det är roande. ser ni skillnaden? och även om jag (som jag oftast gör)  känner att jag skriver meningslösa inlägg, så är dom ganska meningsfulla ändå, månader eller år senare. detta känns mycket fint att veta - och lugnande, då jag nu vet säkert att mina inlägg kan innehålla vilket skit som helst, men att jag ändå kommer kunna le åt det när jag ser tillbaka.

på min lilla rewind lyckades jag finna dessa bilder, känner att det är dags för favorit-i-repris (för mig själv då, då min blogg är specialdesignad för mig endast, plus de små människor som har lite denise-mani)

   


(nu säger vi naaaaaw i en kör, visst gör vi...)

Kommentarer
Postat av: Ammi

the mini-poniies


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback