nu är det såhär

en gång när jag var yngre, gick i femman till och med, då hade jag ont i halsen och var förkyld, var hemma från skolan en hel vecka. Jag minns att jag inte kunde äta nåt, gick ner i vikt och grejer, ni vet att det är inte så smakfullt att äta när man har ont i halsen? Inte så skönt heller när det gör ont att svälja.
Iallafall, i dagens nuläge när det inte gör alltför ont att svälja längre, har jag bara ingen smak. dock är inte fallet att jag inte äter, istället äter jag av allt - bara för att hitta något som smakar. Inte fasen lyckas jag, men ändå kan jag inte sluta äta. kommer gå upp i vikt nu i stället, promise!

börjar jobba om två timmar och tio minuter.
men vet ni vad ska jag försöka göra imorgon? måla!
om jag lyckas gå upp tidigt + fixa tejp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback