geek in the pink

Idag har jag umgåtts med malin hela dagen. Vi började inne i stan där vi shoppade loss presenter till jossan.
Det blidde en sjukt fin stor rund vit ram med plats för 10 olika stora foton. Så jag och malin pysslade loss och dekorerade ramen mycket fint. Vi blev rörda flera gånger om. Baka hann vi även med, bild kommer senare. Kanske.
Det blev en rosa hallonsockerkaka med rosa vaniljsås på toppen, riven vit choklad och nonstop. Mums.

Sedan hade jag ridskolan och därefter nu ikväll åkte vi hem till jossan med mästerverken.
Det var mycket mycket mycket trevligt att umgås alla 4 igen, det var grymt länge sedan.
(med 4 menar jag då även sara som jag icke nämnt i detta inlägg!)
Jag ser fram emot vår helg, när den nu blir.
Då ska vi bli höga på ben & jerry.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Men Denise, sluta äta så gott!!! :P Blir fetingavundsjuk!!

Postat av: Malin

sounds good honey!

2008-09-19 @ 17:05:37
URL: http://enbohman.blogg.se/
Postat av: denise

ammi; hoppas du njuter av mitt wienerbröd inlägg.

MMMMmmm

2008-09-19 @ 19:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback