is there a ghost

godkväll.

vet ni? jag tror att ticnet.se har någonting emot mig. dom vill inte riktigt att jag ska få boka biljetter, och lyckas jag ändå på nåt vänster så ser dom till att jag ändå inte kan gå.
i varje fall, IGÅR fanns det ståplatser till Håkan Hellström 28/10. idag finns det icke.
bara för att vi inte kunde betala igår liksom, måste de naturligtvis vara slut idag. bittert!
nu finns det sittplatser, visst, men det är typ 100 meter ifrån scenen. sedan finns det även middagsbiljetter, vid scenen, men dom kostar dubbelt så mycket. alltså 720 kr = för dyrt.

aja. imorgon ska jag till läkaren, sa jag det? i nuläget känns det som att ett par kryckor vore på sin plats, jag kan nämligen inte gå. det värsta är att jag inte ens vet vad jag gjort. får se hur det går imorn. får säkert amputera benet elle nåt.

förövrigt är denna vecka the week, både desperate housewives, grey's anatomy och gossip girl börjar. nu kan jag alltså börja mitt nörd-liv igen. en sak som jag inte förstår är att på grey's är det avsnitt 15/16 på onsdag. förhoppningsvis börjar dom nya säsången sen för de kan ju liksom inte bara sända 2 avsnitt!

hur som helst! nu ska jag fortsätta fixa lite i mitt rum, hoppa runt med dammsugaren på ett ben känns inte helt fel som det borde, faktist.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback