let me fall

godkväller.

min dag började med 4 timmar på sofiahemmet. (det låter som antingen ett pskykhem eller ålderdomshem, varför inte kalla det sjukhus?) mestadels väntade, men även punktering av mitt knä - vilket låter oerhört mysigt. de tömde 65 ml vätska så att svullnaden försvann, det var den som tröck på så att jag inte kunde gå. sedan fick jag ta blodprov, och jag visste inte att jag var så känslig - men jag trodde att jag skulle svimma. jag har inget emot andras blod eller nåt sånt men detta var obehagligt. likaså när de tömde knäet, aoch! dom sa typ "ojoj vad mycket det kommer" och jag låg där med händerna för ögonen och blundade och sa "ahhhh jag vill inte seeee", vilket jag inte heller behövde.
provsvaren ska komma i veckan men troligtvis var det bara en "höjning av celler" eller något. nu ska jag vila i 10 dagar och äta medicin, sen nästa onsdag ska jag iaf röntgas.

resten av dagen har jag bakat morotsmuffins, vilka blev mycket goda. annars har jag legat i sängen och tittat på one tree hill. nu är det vänner, sedan idol och sen desperate housewives. imorgon ska jag vila, för på torsdag måste jag vara laddad. dock inte för laddad.

puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Mathias

Vad händer på torsdag, har jag missat nått? :P

Postat av: Kit

du låter feting-allvarligt-sjuk!

2008-10-01 @ 15:09:28
URL: http://rutigtparaply.blogg.se/
Postat av: Ammi

fy faaaan vad obehagligt. men denise, varför laddar du bara inte ner alla serier?

2008-10-01 @ 18:37:29
URL: http://smakakan.blogg.se/
Postat av: Mathias

Men ska man säga en bra sak med det hela så har du en anledning till att inte gymma, till skilnad från vissa andra.. Man ska alltid försöka se det possetiva i det negativa ;)

2008-10-02 @ 00:00:42
URL: http://mathiaslindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback