life is WONDERFUL

Kom nyss hem. Innan jag åkte så tittade jag på 4 avsnitt one tree hill. Vilket är både trevligt för själen och deprimerande. Trevligt för stunden ni vet, leva sig riktigt in i det, men sen efteråt känner man sig så, off. Visst, tv-program i all ära, men fasen vad det vore mycket mer nice att leva så. DÄRAV BITTERHET.
Är mest irriterad, om jag nu ska kalla det irriterad, på att tiden inte räcker till ett dugg. Vi alla jobbar eller pluggar. Inte bara veckodagar utan nu även helger. Tänk den väldigt roliga tiden då man gick i skolan tillsammans med sina vänner och sedan spenderade helgerna tillsammans med sina vänner. Visst vänner på jobbet kanske. Men nja. Allt blir vuxet och jag har aldrig tyckt att vuxet verkar roligt!
Men, om man tänker efter så vet vi ju att de flesta äldre är tråkiga och att de flesta yngre roliga, så ja, vi har väl vetat hela tiden vad vi haft framför oss.

Jag vill inte ha tråkigt, jag vill inte göra samma saker dag ut och dag in.
Iförsig har vi typ 3/4 av våra liv kvar om vi har tur, så kanske får vi mer kul i framtiden. Kanske.

Jävla gnäll-inlägg, lite patetisk, men det är det mesta jag känner för att göra nu för tiden.
Gnälla och vara patetisk alltså.

Kommentarer
Postat av: Malin

släåå en fis om du behagar annars kurrar våra magar, men om du ej vill, så får du säga till, jag saknar dig ditt ris, så jag får lust att släppa en fis! :D

Postat av: Malin

släpp en fis om du behagar annars kurrar våra magar, men om du ej vill, så får du säga till, jag saknar dig ditt ris, så jag får lust att släppa en fis! :D

2008-09-11 @ 21:46:03
URL: http://enbohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback