no ones gonna love you

Kom nyss hem från sarre (haha glöm att jag glömmer det) låg och somnade i hennes säng. det var sådär mysigt att jag nästan började drömma men kände att jag var vaken. jag längtar tills vi flyttar hemifrån, det kommer bli trevligt :)
Imorgon är det göteborg, mysigare kan det inte bli. det första jag ska göra är att ladda upp med strawberry chrisp(?) naturgodis. mm. sen ska jag svulla i bilen! Klockan 12 skulle mathias vara här, får se hur det går med det.
Ligger och lyssnar på hurricane gilbert, håkan, låten i inlägget innan. KÄRLEK alltså. sjukt fin. 29/10 spelar han i stockholm, då ska vi dit.
Om två veckor är det även jason mraz, det är fasiken också coolt.

Har förövrigt förjävla ont i magen. aj.
Nu ska jag ladda för sängen, <3

no ones gonna love you - band of horses
också fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback