read my mind

hej bloggen!
ikväll har jag fixat och donat och möblerat om i mitt rum. det blidde fint!
ska snart pröva hur sängen känns på den nya platsen och glo lite på one tree hill.
imorgon kommer tydligen kylan, det gillar vi inte riktigt.
det var mycket mysigt idag med sol och värme, och jag är ledsen om jag klagade på värmen i torsdags.

oktober snart också, då äre kanske till och med dags för mössa.
28/10 är det håkan hellström, ska se till att boka också, men det får fixas imorgon.

ytterligare en grej som bör fixas är mitt cv, vilket jag också ska ta tag i nästa vecka.
även träningen finns på min attgöralista, men nu har mitt knä fuckat upp helt och är alldeles svullet så jag får väl ringa läkaren tomorrow.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback