swallowed in the sea

heej.

mår sisådär. känner mig typ överkörd och illamående.
har jobbat sen halv 8 imorse. sov kanske en timme i natt. en timme, okej?
självklart är det mitt fel och jag får skylla mig själv.
men visst fan vill jag klaga. BUUUUUÖÖÖÖÖÖH.

kan även tillägga att min liv är slut.
åtminstonde sålänge jag ska jobba helg, lördag och söndag!
lördagen 12 till 21 och söndagen 07.30 till 14. yeah.
i detta fall iallfall, vecka 38. men - jag blir rik sen, okej?

nu ska jag ta ett bubbligt bad. och lyssna på lugna favoriter.
puss PUSS


Kommentarer
Postat av: Ammi

lugna favoriter? vad är du för mes? :p

Postat av: Anonym

det var ju relax bad.

upfatta du inte det? skum? mys? ljus. ahhh.

lugna favoriter yeah:D

2008-09-08 @ 20:48:16
Postat av: Malin

det saknas alltså bara en snubbe! ;D

2008-09-08 @ 23:04:36
URL: http://enbohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback