take me out

Nu har jag just ätit wienerbröd. Inte bara ett, utan en hel del. Pappa har nämligen köpt 2 längder! Blev dock proppmätt så det blir nog inge mera.

Idag fick jag jobba iallafall, på grund av sjuka människor och ja, underbemannad personal. DET suger. Inte att jag får jobba för det är väl bra på sitt sätt, men att det var sjukt stressigt idag då det var långa köer HELA tiden.

Kom och tänka på två saker när jag satt där. Den ena var små fjortisar som verkligen inte kan sminka sig. Jag vet dock inte om det är alla fjortisars speglar där hemma det är fel på, eller att de bara gillar att ha en foundation 10 nyanser brunare än vad de egentligen är. (?!) Sedan det där strecket. Det är lovely. Speciellt om de har en urringad tröja, så man verkligen ser deras bleka, öh, bröstkorg, mot deras bajsbruna fejs.
Det var egenltigen inte det jag skulle diskutera, utan det var frågan; "Är det okej att stirra på människor som ser udda ut?"
Nu menar jag inte de som har medfödda problem, utan de som exempelvis rakar av sig håret, sparar en svart lugg, tatuerar sig på hela armarna och har piercingar i hela ansiktet? Jag menar om de väljer att se ut så måste det ju vara för att de vill sticka ut. Då måste de vilja att andra människor ska se dem? Fascineras kanske?
Jag menar, de kan ju inte känna sig kränkta eller något för att folk glor. Det är ju klart att man gör det. Inte för att titta snett men kanske bara för att se för att man är nyfiken liksom.

Fetaste diskussionen av mig alltså.
NU måste jag duscha, sedan kommer malin, sedan ska vi in till KTH och saras nolleGASK. Likabra att stava det som det låter, vågar inte ge mig in på att försöka stava det som det ska!

Göteborgsbilder kommer, men just nu har jag för fullt upp, för att orka, plus att jag är liiite seg också.

Kommentarer
Postat av: Kit

denice! KTH!? jag blir fett avis!

2008-09-19 @ 20:17:01
Postat av: Ammi

men jag vill se gbg-bilder NU!!!!

Postat av: Sara

Jag tror att det är okej:) hm, kth är inte såå mycket att vara avundsjuk på tyvärr ;)

2008-09-22 @ 22:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback