time of your life

Godkväller.
Sitter här med färg i håret, andra gången på en vecka. Nu ska det fasiken inte bli rött.
Har varit i stallet hela dagen idag också, vi har fixat och donat och slängt massor. Jag mår verkligen bra av att slänga saker! Speciellt i stallet, det blir så fint och tomt.
Resten av kvällen ska jag nog spendera med one tree hill skulle jag tro. Ska börja på andra säsången, trevligt värre. Kanske ska jag till och med unna mig en ben & jerry i min ensamhet..?
Imorgon är det upp tidigt igen och till stallet och fortsätta fixa. Mycket att göra tills ridskolan börjar.

Kan berätta att min mobil fungerar igen. yeah!
Fann dessa snygga bilder. då var det fortfarande sommar.


 

Har kommit på en idé med mina fantasilösa rubriker.
Nämligen att skita i om dom har med inlägget att göra, vilket de ändå aldrig gör,
och bara skriva låtnamnet på låten jag lyssnar på just när jag ska skriva rubriken.
Fyndigt va? Nu slipper jag försöka vara påhittig.
PLUS att ni får "dagens låt", om det är det vi nu vill kalla det.

TIME OF YOUR LIFE - GREEN DAY

Kommentarer
Postat av: Ammi

Men usch, vad lägger du ut?? :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback