viva la vida

hej!

nu sitter jag och försöker få dag på läkaren, eller ja, telefonisten, och det är inte lätt. det var lätt till en början, men då kom jag tydligen till fel sjukhus så det funkade ju inte heller.
för att klaga lite till kan jag ju berätta att idag kan jag inte gå. knäet är svullet till typ max och gör ont. plus att jag inte kan gå då. roligt? inte så jätte faktist, det är mest jobbigt.

när jag väl pratat med telefonisten och förhoppningsvis fått lite klarhet i form av en tid eller så, kommer linda och hämtar mig så att jag kan ta mig till stalet.

nu ringde hon upp, ska dit imorrn senast kvart över 8.
vilket betyder att jag inte kan jobba. min enda tid denna vecka liksom, wiho. (ironisk)
måste nu kolla hur jag ska ta mig dit imorrn, lär ju få gå upp very early.

bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback