without a song

godkväller.
Det blidde inget KTH igår. Saras middag översteg tydligen tiden så jag och malin fastnade på toxic istället. Men det var mycket nice det med, så vi ska icke klaga allt för mycket. Vi var helt maniac på kamerakillarna och var säkert med på 10 bilder. Dock kom endast 4 med på hemsidan, tack och lov (kanske man ska säga!)
Vi höll dock tiden som vi skulle och var hemma vid 3 tiden. På hemvägen klämde vi i oss en hamburgare, en cheeseburgare, en chickenburgare, två mellan pommes, en fruktpåse, en pasta bolognese och en pasta gorgonzola. SVULL SVULL alltså.

Kanske var det det som räddade min dag, har nämligen mått näst intill perfa hela dagen. Lite trött var jag dock, men det är jag ju alltid. Jobbade iallafall från 12 till 21. Resterade delen av min härliga lördagskväll ska jag tillbringa med en ben & jerry och lite one tree hill. Ska upp och jobba halv 8 imorgon. ICKE roligt, men vaaaad ska man göra.

Upptäckte dessutom till min fasa att jag inte hade några pengar kvar på kortet. Eftersom att jag trodde att jag hade minst 2000 så kom det som en chock. Ska fasiken börja spara kvitton från och med nuw.

bye!

Kommentarer
Postat av: Mathias

Pengar försvinner fort.. Trodde jag hade minst 1000 kr men nehe 200 kr panik! det där med spara kvitton är nog inte så dumt!

2008-09-21 @ 12:13:21
Postat av: Ammi

Men gud!! Hur mkt fyllekäkar ni egentligen?

Postat av: kit

alltså det börjar verkligen bli varning på det här med götet-bilderna nu...

2008-09-22 @ 11:00:18
URL: http://rutigtparaply.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback