yellow

På vägen hem från göteborg bestämde jag, kit och mathias att vi skulle bestämma saker vi skulle disskutera i bloggen.
Nu har mathias disskuterat liseberg och kit gamla människor på bussen. Jag känner inte för att skriva om nåt utav det, men jag tycker vi får ta och bestämma gemensamma saker till nästa gång :)

Jag själv tänkte disskutera sorgsenhet. Just nu i detta fall, coldplay+sorgsenhet.
JAG VILL OCKSÅ GÅ. Idag och imorgon är det som de spelar i globen. Jag ville vara där.
Bara för att jag inte får gå heller känner jag ännu mer att coldplay ligger på ungefär 10++ medan jason mraz ligger på 5+.
Jason mraz, som jag då ska gå och se på lördag OM jag lyckas byta bort mitt jobbpass vill säga. bajs.

Känner att det inte blev någon disskussion.
MEN jag ville berätta om min ledsenhet.

Här får ni något fint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback