böööööh!

varning för tyck-synd-om-mig-inlägg!


ÅHHHHH mår så hemskt dåligt, ni förstår inte.
trodde först att jag hade svinis men antar att man inte klarar av att jobba med det.
hur som helst så har jag haft feber i 3 jävla dagar, och jag vet att jag någon gång påpekat att det är nice att ha feber, liksom få bevis på att man är sjuk utan att vara egentligen jätte dålig.
TJENA HEJSAN. jag svettas samtidigt som jag fryser, oavbrutet! det känns som att mitt huvud kokar och ungefär som att hjärnan och alla mina muskler ligger gömda i en DEG!
sa jag att jag har ont i halsen? jag har fan aldrig haft så här ont i halsen. DET GÖR ONT!
ont i huvudet har jag också. det var värst i förrgår, nu känns det mer som att jag har sömnbrist.
eftersom att jag INTE KUNNAT SOVA på tre nätter. 3 härliga (NÅT!) timmars sömn fick jag i natt <3
att jag sedan ligger och försöker sova och typ spänner mig så har jag ONT över jävla allt. har typ träningsverk i röven. vet inte hur det kommer sig men ändå. min nacke och rygg brukar jag ju ha ont i, men nu, nu så är det under (över?) all kritik. i am dying here!!!!

ska till sjukis om en och en halv timme. tills dess ska jag jag vet inte.


Kommentarer
Postat av: Amy

Men baby då =(

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback