come down and waste away with me, down with me

gååkväll!

angående london/ irland så är det inget som är BESTÄMT. jag bara vill dit, och jag ska fasen se till att ta mig dit, till våren talar vi om då. känner att det är behövligt eftersom jag förhoppningsvis börjar plugga till hösten.
   hur som helst! nu har jag äntligen gjort klart i mitt rum, efter allt måleri, eller det är i varje fall mer klart än icke klart.
är hemskt trött och ska upp tidigt imorrn och städa resten av huset inklusive baka,
men på kvällen händer roligare grejer... nämligen lucia-tåg med hästarna på tyresö slott (mindre roligt. jag ska dock ha MYCKET skägg så att jag inte syns och sen slipper jag sjunga..) men därefter JULBORD!
kanske kan lite julkänslor komma flygande in my face då. det vore otroligt trevligt då jag i nuläget har 0,000 såna känslor. tror aldrig att jag haft såhär lite julfeelings. någinsin. :( buuuöhöl.

näej next up is SOVA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback