jag ramlar glada gatan fram

igår-kväll blidde väldans lyckat, vet inte vad det berodde på men det var nog allt i en enda röra.
jag kom till amy vid 9, då hade jag köpt med mig en tunnbrödsrulle på vägen eftersom jag inte hunnit käka (ville ju inte få en repris av förra lördagen) så jag klämde i mig den medan amy gjorde sig iordning, sedan drack vi lite bubbel-vin och tittade på i love you man, goaste filmen ever! tillslut kom mathias och då åkte vi in till debaser medis, var inne rätt sent så det var inte så mycket folk, dock gjorde det ingenting. vi drack hallon mojito och dansade järnet, bland annat till för en lång lång tid.. sen blidde det donkifjonken och bussen hem, som gick fort för en gång skull (kan vara för att jag sov djupt hela vägen)
SOV SJUKT BRA inatt, drömde förutom att min bil blev stulen att johnny depp var hemma hos mig. KNOS-MOS eller vad? vid elva for mathias amy och jag iväg för att se beckis cheer-juluppvisning, hon var duktig : )
efter det åkte vi och käkade för att sen lämna mathias på statiol för lite hard work work, vi passade även på att ta en kaffe där som vi hällde i massa kanel i. gott var förnamnet! (äckligt efternamnet)

ehh. vet inte varför jag skrev så för det var bara gott. ja ja.

jag lämnade av amy, körde fel när jag skulle komma hem i snö-mojset, kom tillslut hem och upptäckte att vi hade strömavbrott. INTE OKEJ när jag var hemma själv likzåm, men jag härdade ut, smög ner i källaren för att byta om till tjockis-kläder och for till stallet för att fixa kväll.
när jag kom hem klädde vi granen.

så. det var min igår kväll och idag dag och kväll.

skrivkramp är förnamnet
proppmätt är efternamnet, har käkat alldeles för mycket idag.

Kommentarer
Postat av: Amy

Fast du tyckte ju att klumparna kanelen lämnade var rätt äckliga :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback