i hear in my mind all of these words

jag har gått och blivit förälskad. i regina spektor.
jag vet inte, har en känsla av att jag inte alls gillat henne förut... do not know why.
blev lite kär i laughing with när jag hörde den för sisådär nå månader sen och igår vart jag ju lite kär på bion, i 500 days of summer, och hon hade två låtar med i filmen.
och på den vägen gick det. vet inte alls vad hon tycker om mig, men hon kommer säkert på att jag finns snart.

hehe. eller inte.
nej men nu lyssnar vi.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hon har alltid varit bra! :) jag har gillat henne i flera år =)

Postat av: Natali

Natali gråter också!!!

Men ler ändå åt att du skall med till slottet! <3

2009-12-10 @ 10:40:30
URL: http://nattsskajt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback