i wanna write your name in the sky

tjena hejsan. nu mår jag lite bättre och förutom att jag nu meddelar er att jag har så hemskt ont i ryggen och nacken att jag förmodligen skulle sova bättre på golvet än i min säng i natt, så ska jag inte gnälla nå mer.
   dagen har gått åt till ingenting. sa jag att jag klev upp 5? jag var iallafall hos doktorn och fick ta ett halsprov som konstaterade att jag icke hade halsfluss.
vid 17-tiden började jag bli lit trött men jag kunde ju inte tillåta mig att sova då liksom, då kan man ju definitivt inte sova på natten. så jag såg de senaste grey's avsnitten jag missat och criminal minds (här i min ensamhet, så himla dumt) och nu väntar på att min familj ska komma hem. vågar ju inte sova förens dom kommer, inte efter det där avsnittet.
alla vet att jag älskar att äta. men jag har helt glömt bort det idag. jag och mikaela gjorde våfflor till frukost men efter det så bara flög timmarna förbi. visst att man inte är sugen när man har ont i halsen, men jag är inte ens hungrig. tycker att magen borde säga ifrån även fast halsen lider. juuuu.

grät förövrigt något hemskt till grey's anatomy <3
och har jag berättat om håkans live-dvd? UNDERBAR!

nu går mina ögon i kors så jag hoppas att dom kommer snart. gonatt!

Kommentarer
Postat av: Mathias

jag tror du har ett litet virus i halsen din, men det går snart över bara att felsöka typ som en data ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback