i'm cold

jag säger bara att fy i helvete vad kallt det är idag!
men jag gillar ju kyla så jag klagar faktiskt inte
skulle dock ha satt på mig liiite mer kläder.

har varit i stallet hela dagen, bortsett från stunden vi var och käkade lunch.
hästarna såg ut som isbitar efter bara nån timme i hagen och vattnet frös ungefär direkt när vi fyllt på.
men det är så myspys överallt! så ljust och så mycket snö.
jag har även bogserat min bil som dog igår. fick sitta bakom och styra och det var bara roligt, men kallt och den såg ut som en iglo inuti, dock var det bara batteriet som var dött så jag hämtade den nu ikväll frisk och kry.

ska snart gå upp och ta ett bad och därefter ta mig till handen och mathias och amy för att hämta upp kitkat som kommer hem! wi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback