jätte lång LISTA

Lovar du att vara ärlig?
o ja

Du heter:
denise sara johnsson

Smeknamn:

(pennan) nisen
Låt som när du är ledsen sörjer till:
kärlek är ett brev skickat tusen gånger - håkan hellström, brunnsparken - björn rosenström
....hehe plus massvis

Beroende av:
datorn, spegeln och att äta

Vad tror folk om dig:
go och glad kexchoklad ungefär skulle jag tro

Stämmer det:
nej! eller jorå

Vad får du oftast komplimanger för:

min humor ligger högt, utseende typ håret?

Vad säger du för att imponera på någon:
nåt random jag kommer på i farten beroende på vart jag är

Hur imponerar man på dig:
det räcker att le lite sött, säga nåt töntigt-gulligt och att du lyssnar på håkan hellström

Brukar du skratta för dig själv:
ofta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS:
nåt med "extrern hårdfisk va?", råkade skriva fel innan
Var bor du:
i ett land kallat sverige i en stad kallad stockholm och en bit därifrån (30 min med tåg)
Trivs du där:
jorå!

Äger du några converse:
ja

Sprit, cider, vin eller öl:
öl

Brukar du bli för full:
ibland, men jag är ganska bra på att känna när jag är påväg och därmed slippa det

Är du allergisk mot något:
nepp

Hur svarar du i mobilen:
"hallå" oftast

Antal timmar sömn inatt:
kanske en 8

Brukar du komma i tid:
beror på vart jag ska, som jobbet = alltid, annars försöker jag faktiskt

När mår du bra:
när jag känner mig glad i hjärtat

När blev du fotad senast:
idag

Hur känner du dig nu:
trött och lite off

Vanligaste färg på dina kläder:
svart

Vad saknar du:
känslan i magen som jag hade när jag direkt kommit till spanien i somras, när vi satt i taxin påväg till lägenheten med fönstrena öppna och varmluft som blåste in, jag minns den så väl, tänkte att när jag åkte där att "det här ska jag alltid komma ihåg"

Hade du en bra kväll igår:
faktiskt, bästa denna vecka i think!

Favorit dryck på morgonen:
te

När brukar du oftast gå och lägga dig:
elva-tolv

Är du blyg:
ja men det där är så olika
beror helt på situationen, men lite småblyg är jag alltid

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
nej

Har du spytt offentligt:
jo

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
tänka jätte mycket och försöka konstatera om jag tänker likadant
(tveeeeeeksamt)

Är du nöjd med ditt liv:
nja, kunnat vara bättre, kunnat vara sämre
men lite mer - än + tror jag

Är du bortskämd:
jag håller på att växa ifrån det, tror jag!

Vad gör du i morgon:
sover, stallet och går ut och dansar järnet

Vad längtar du till:
hösten.
fy vad deprimerande!

Har du bra vänner och äkta vänskap:
ja <3

Tycker du om någon just nu:


Gröna eller röda äpplen:
röda

Gillar du golf:
gillar och gillar, jovisst

Har du strumpor på dig nu:
jajamen, ungefär alltid har jag det

Är det okej att gråta:
det är nyttigt att gråta, bra för själen. ungefär som choklad.

När grät du senast:
ungefär en vecka sen

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
resa iväg, bums! skulle köpa en vän om ingen kunde följa med,
sen sooooola sola sola, bada och sola tills hösten kommer.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:

har aldrig förstått mig på märkeskläder

Vill du gifta dig:
ja

Vill du ha barn:

ja, om sisådär 10 år

Solar du ofta:
endast på sommaren ute, då solar jag gärna och mycket

Är du bra på att laga mat:
godkänd

Är du flygrädd:
nej egentligen inte, om jag inte skrämmer upp migsjälv med massa läskiga tankar.

Hur vig är du:
i n t e  a l l s

Är du musikalisk:
nja, älskar musik dock ...

Vad dricker du helst när du är törstig:
coca cola eller vatten

Vilken är din favoritglass:
ben & jerry + magnum mandel

Tror du på ett liv efter döden?
jag hoppas på ett fint liv där

Tycker du om sushi?
nix

Vad äter du helst när du ser på film:
chips och eller glass

Har du någon gång gråtit dig till sömns:
ja, men det är värsta som finns

Hur ofta tränar/motionerar du:
just nu: ingenting. FY, men jag ska komma igång.
måste.

Senaste låt du hörde:
kings of leon - manhattan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback