när tiden är rätt ska jag plocka upp dig och ta dig långt härifrån

efter en fika i stan hos min faster, bilfärd till arlanda och tillbaks, en pizza och ett bad så börjar jag sakta men säkert förvandlas till en människa igen. när jag varit ute på min promenad och druckit lit glögg-te så kommer det vara ännu närme i think.

igår-dagen var rolig! tack alla sötfisar som var med!
vi började här hemma med mat och dricka och for sedan in till staden, skulle först bege oss till grodan men det var så lång kö där så vi gick till ett annat ställe vid namn faschings(?) låg på kungsgatan. vi var ungefär de första som dök upp, men efter ett tag var det massvis med folk och vi dansade järnet. till aningen speciell musik. men jag tycker att det är trevligt med lite speciellt. så jag var nöjd!

mindre rolig hemfärd men hem kom jag. tack till becks :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback