sluta dröm om det ljuva livet, vi kommer aldrig vara med om det

imorgon är den lilla dagen finally here! nämligen fira-denise-20-år! ska bli jätte roligt. har dock ont i halsen vilket inte känns allt för roligt, men det tänkte jag inte känna av imorgon. den stora dagen är ju på tisdag för er som inte har koll!

julbordet var GOTT! smällde i mig ungefär 7 olika sorters sillar. mums! tomte-delen gick också bra, får se om ni kanskekanske i framtiden får se bilder på mig, mitt skägg var helt otroligt!

på vägen hem hände dock det tragiska att jag blev stoppad av polisen :(
att jag var livrädd är bara en underdrift...jag fick blåsa och fick höra att jag kört 23 km/h för fort. jag liksom "va gjorde jaaaag...?" jag trodde faktiskt det var en 70-väg. men icke.

3200 kr i böter. vilken känns helt okej eftersom att jag var sisådär 5 km/h från att bli av med körkortet. hade jag blivit av med det hade jag förmodligen inte suttit här just nu. då hade jag mer troligt grävt ner mig i ett dike långt långt borta, sen vet jag inte om jag tagit mig upp alls. kanske till sommaren, men inte tidigare.

jaja.


denise och sara på onsdags-bio-mys.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Seriöst förstår du nog inte hur myket jag ibland saknar dig Denise!! Jag vill ha besök av er stockholmare snaaart! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback