so who's to worry if our hearts get torn

tjohej!
nu sitter jag här heeeeeelt klart för en gång skull. det har hänt en gång tidigare i mitt liv och den gången ska vi inte tala om. hehe. vet inte varför jag helt plötsligt börjat skriva "hehe" men det vill smyga sig in lite överallt. tror att jag överanvände det ordet under min tidiga ungdom för att sedan gå över till att hata det. nu älskar jag det. känns liksom som att det har en bitter-ironisk aura omkring sig. aja.
snart kommer lite folk, det vill säga min kära släkt och några kära vänner. det vill säga de vänner som faktiskt ORKADE ta sig hit. hehe!

sen ska vi ut och hej vad roligt det ska bli. jag har dock inte ätit någonting på hela dagen så jag känner att det kommer bli en blandning av billig och eventuellt för full kväll. men jag ska nog mosa i mig lit mat nu.

nu lyssnar vi på
detta. sen börjar vi tagga till inför kvällen. weeej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

och dom som inte blev bjudna då ;P

2009-12-13 @ 01:42:37
Postat av: denise

ja dom kom ju inte heller tyvärr :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback