suppose i never ever met you

ringde just en telefongubbe hit,
jag "hej det är denise"
(som vanligt måste man säga två gånger)
jag "hallå??"
han "ja hejsan jag ringer från el-blabla, jag har fått ert telefonnr av anna-blabla"
jag "ahaa?"
han "ja är det någon du känner till?"
jag "nej... jag känner inte till henne"
han "nehe??"
jag "nej!"
han "det kanske är någon annan som gör, vet du vem det skulle kunna vara?"
jag "kanske min mamma eller pappa?"
han "kanske det"
jag "jaa...."
han "aaaa"
jag "EHH JA...."
han "så jag kanske ska höra av mig senare då"
jag " aaaa.. GÖR DET DU"

sen sa vi farväl. det lät nästan som en nrj wake up call, som att han skulle säga att jag gjort nåt dumt. att han trodde att jag ljög och visst kände den där jäkla anna. barasattnivet.

IDAG FYLLER JAG ÅR! tjugo år! grattis till mig.
jag har hittills haft en trevlig dag, fikat med linda och madde. myspys! presenter har jag fått också. SNÖN ni ser är en av dom. thank you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback