vad ska det bli av dig?

twitter. jag skaffade just twitter! och jag tycker att ni ska göra detsamma mina vänner. tänk vad lätt det är att bara bajsa ut en mening sådär, jämfört med ett helt långt jobbigt blogg-inlägg. vi som är så dåliga på att uppdatera.

igårkväll var jag, sara och malin hemma hos jossan och åt tårta i firande av malins körkort. det var myspys! sara sov här hemma, så vi glodde på håkans dvd tills vi somnade och vaknade. vi drack glögg-te till fruskost, hittade nämligen det igår. sjuuukt gott är vad det är. dagen har jag spenderat på jysk och någon annan möbelaffär och letat efter byrå utan vidare resultat. jag var även i stallet och fixade kväll, sen jobbade jag extra 18-21. helt lagomt sådär! efter det for jag och malin runt i bilen, fann mathias och amy och drog till donken. och där åt vi i sällskap. sen åkte vi och spelade biljard och jag var BRA. jag trodde jag var jätte dålig på biljard. tydligen inte.

nej egentligen skulle jag inte beskriva min dag.
men så blev det. det passar liksom inte in med ett djupt samtal här efter vad jag gjort idag.
nej det funkar inte.
det funkar inte.
inte alls.

Kommentarer
Postat av: Mathias

dåliga på att uppdatera? prata för dig själv! :P



men var hittar min din twitter? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback