vi längtar alltid någon annanstans

jag saknar spanien!

med spanien menar jag såklart inte bara spanien utan alla tillbehören.

vår fina lägenhet som inte alls var särskilt fin egentligen, utan ganska äcklig, speciellt efter 3 veckor med sopor och ölburkar på balkongen i 35 grader. men den var ändå myspys. vi fick vakna upp tillsammans, laga mat tillsammans, plugga tillsammans, göra oss iordning tillsammans och somna tillsammans.
   vår fina strand som vi solade, badade, åt och flairade på. även fast den luktade kiss ibland. hehe.
vår fina bar, good times! det var kärlek. det var drinkar. det var dans. det var mr brightside.
   vårt fina klassrum, det var fint! det var luftkonditionering, det var blanda drinkar och det var smaka drinkar. det var titta på filmer och skriva anteckningar. allting medan vi var blöta av bikinin som vi badat med tidigare. det var free-pouring också, och även om jag inte tyckte om det just då så skulle jag göra det 10 gånger om dagen bara för att få uppleva allt annat runt omkring en gång till.
   alla fina vänner, oj och fy vad jag saknar er.
jag saknar att äta, dricka, sova, plugga, dansa, sola, bada och till och med att sminka mig med er.

det var fina tre veckor där i juli-augsti och jag skulle göra mycket för att få göra samma sak igen.
och igen och igen och igen. och igen.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

ooooooboy vad jag vill spola spola spola tillbaka tiden och uppleva allt igen. Tänker på dig varje dag Denise. Var eviga dag<3 Jag saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback