yours is the first face that i saw, i think i was blind before i met you

godmårning!

jag gör verkligen allt förutom det jag borde. skulle städa idag, men nu ringde min faster och frågade om jag ville åka till ikea och köpa en byrå till mig.... och det behöver jag ju faktiskt, en byrå.
städning får stå på schemat även imorgon. maybe lördag också.
sov dåligt i natt. sover ALLTID dåligt those days. (övar min engelska eftersom att jag SKASKASKA till london nästa termin, alternativt irland) kanske ska jag köpa en säng när jag ändå är på ikea. ellerinte!

nu ska jag dricka te och sminka mig.
later, honey-pies!

Kommentarer
Postat av: Mathias

men vadå ska du vara där hela terminen, eller bara semester?

Postat av: denise

don't know, har inget bestämt, vet bara att jag vill dit :)

2009-12-10 @ 16:11:51
URL: http://thenise.blogg.se/
Postat av: Katrin

london? irland? vad pågår? :D

2009-12-10 @ 23:00:13
URL: http://rutigtparaply.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback