för du var solskenet

jag kan börja med att avslöja att såhär tidigt har jag inte varit uppe på hela veckan.
och ändå har jag varit upp sen 7. det ni!
min morgon började med att en förtvivlad syster ringde och sa att jag fick skutsa henne till skolan för att hon glömt sin miniräknare. så jag svär, grinar lite grann, och tar mig tillsist upp. hämtar upp henne vid en busshållsplats, med miniräknaren och kör henne till skolan. när jag kommer tillbaka är klockan kvart i 8, så det kändes lite ovärt att gå och lägga sig igen eftersom att jag skulle träna halv 9.  hur som helst, jag gör mig iorning och blir på bra humör, det kändes mycket skönt att komma upp tidigt. sen hämtar jag upp malin och vi drar till gymmet och tränar håååårt. vi var duktiga. så duktiga att vi avslutade med en frukost/ fika på paus. sedan körde jag henne till jobbet och here i am.

tänk vad lång min dag kommer bli nu.

nu ska jag duscha sen ska jag försöka räkna några mattetal innan jag åker och jobbar.
puuuuuuuss.


Kommentarer
Postat av: Beckis

haha du verkar vara en riktig lipsill ;)

Postat av: denise

haha i know. nu förtiden grinar jag vart jag än är, jämt.

2009-02-14 @ 21:48:47
URL: http://thenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback