för inget är logiskt, inget är magiskt

imorgon är det en ny vecka.
jag tycker att det känns som att våren närmar sig. är inte det underbart?
inte för att det kanske är så, utan mer att jag känner så.

har inget vettigt att skriva egentligen, nästa vecka kommer gå åt till att plugga skiten ur mig, har nämligen prov på torsdag och jag vill verkligen klara det. skulle kännas tungt att ha allt det gamla kvar att plugga när vi ska börja med det nya. min hjärna rymmer inte så mycket.
sedan att jag ska jobba hela helgen (fre-sön, 12-21) både nu och nästa vecka känns icke allt för fun. men som sagt behöver ju jag och
beckis spara pengar, så det är väl bara att jobba på.

nä nu ska jag läsa lite och sedan somna.
tomorrow börjar min stenhårda träning, good luck :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback