genomsnittlig förändringshastighet

god förmiddag.
just nu sitter jag är och pluggar flitigt.
det ska jag göra i de kommande två timmarna, därefter ska jag jobba.
ikväll är det grey's anatomy, avsnitt som jag inte sett vill säga, jag längtar. (funderade på att klistra in ett hjärta men det kanske var lit väl töntigt?)
igår red jag östen, det var very fun och det gick bra. jag tycker om när det går bra, men det känns inte lika roligt att sluta då, eftersom detta är sista terminen jag rider. hmf.

hur som haver (det är en mening som inte vill slita sig från min gärna, finns den ens? eller är det en blanding av gud som haver och hur som helst? jag vet icke)

jag var även på gymmet igår. och så åt jag en vaniljbulle - bara för att.
idag åt jag en kladdkaka - bara för att mikaela och stoffe gav den till mig.
i måndags åt jag visserligen risalamalta - men det var endast för att sara sa åt mig att äta upp den innan den blev gammal. (INTE OKEJ att låta nåt sånt gå till spillo)
annars lever jag mitt nya liv rätt okej.

okej, det där var lite töntigt så det kanske hade suttit fint med ett hjärta däruppe, ändå.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grey's är bäst! HALLÅÅ?? vart har sara flyttat någonstans? shit man hänger inte alls med längre =/ usch, kan man inte spola tillbaka tiden till man var kanske 16 eller nåt :/ Pussokram

Postat av: Kit

jag kommer ihåg genomsnittlig förändringshastighet! det tog ett tag innan jag fattade...

2009-02-26 @ 06:50:29
URL: http://rutigtparaply.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback