hej där

igår jag såg ytterigare ett alternativ till min framtida man (jag har många vid detta laget, men jag antar att det bara är positivt) iallafall, han var en blandning av dessa två godingar och de är ju faktist ganska lika!

 

just nu äter jag ett wienerbröd med choklad på, sjukt gott. lyssnar på p3 dokumentär, småbarn pratar om sex och kärlek. <3 njaw. tydligen SKA man vara ihop med någon för att få erfarenhet.
kom hem från jossan för sisådär en timme sedan, och vi har haft trevligt. jag överlevde färden trots djup dimma och is, lyckades dock missa jossan som stod där och lös med ficklampa (fick lite panik, trodde jag skulle få köra ändå till nynäs, men jag hittade en vändning, ni som inte vet hur hon bor fattar icke, men det är liksom nynäsvägen, sen helt plötsligt ska man svänga vänster i en jätte brant backe och sen vänster direkt igen, hamna-i-diket-risken är mucho hög) hur som helst, ag överlevde.

igår började jag och malin med gymmet, besöka banken - firra sparkonto (som jag tydligen redan hade ett, med 2000 kr på, bara sådär!) för att sedan köpa en munk på paus och därefter en nybakad bulle och kaffe på pressbyrån. nästa vecka ska jag försöka vara nyttigare. sen hämtade vi upp sara och begav oss till växthuset... det var trevlig tant-tid. sen jobbade jag till 21.

jaja, nu ska jag göra mig iordning för att åka och jobba.
(har nu beställt comviq kompis abonnemang, kommer bli fett rik på det)


Kommentarer
Postat av: Mathias

Äntligen comviq denise!!

Postat av: Ammi

människa!!! Vart höll du hus i går egentligen?

2009-02-08 @ 14:43:54
URL: http://smakakan.blogg.se/
Postat av: Mathias

Föresten har du kollat upp om killen gillar håkan? det var väl ett krav :P

2009-02-08 @ 17:55:52
URL: http://mathiaslindblad.blogg.se/
Postat av: denise

amy, jag pratade med fyllemattie men han lyckades nog inte föra min talan vidare :D haha.



och nej mathias tyvärr jag vet inte det, men det antar jag. :):)

2009-02-09 @ 01:39:34
URL: http://thenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback