i brist på annat

Dagens humör: trött, om det kan räknas som humör men det tycker jag det kan
Dagens frisyr: ungefär gårdagens frisyr, och jag menar det är ju aldrig bra
Dagens klädsel: jobbet kläder, det vill säga rätt oskönt
Dagens händelse:  bölade till the holiday och kom återigen fram till vilken deprimerande människa jag är
Dagens planer: ja, sova härnäst
Dagens vill ha: självdisciplin
Dagens saknad: sunshine och sommaren
Dagens finaste:  håkan hellström, min lover
Dagens måste: jobbet i guess, hade helst sovit
Dagens mat: kyckling och potatissallad
Dagens köp: läs ovan, plus hallon-mörk-choklad, mums
Dagens sjuka: jag har känt mig bakis hela dagen fastän jag ej drack igår
Dagens kärlek: får väl skriva håkan här med. och jude law.
Dagens sämsta: att jag och becks försov oss imorse och fick stressa i oss frukosten, ingen hög mysfaktor det inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback