i just cant look, it's killing me

okej, brist på annat inlägget innan hade inte behövts, egentligen. just nu känner jag för att skriva värsta uppsatsen. vet ni att jag började skriva på en bok en gång? alltså nu i gammalt tillstånd, jag var helt seriös, och tyckte det lät jätte bra. dock kom jag bara på första kapitlet och det var ganska kort.

imorgon ska jag börja mitt nya liv, vet ni vad det ska innebära? no stress. jag ska bli bättre på att planera och sluta stressa så mycket, jag hoppas det går bra. jag ska även sluta försova mig. men det kommer bli det svåraste, jag mår så hemskt dålig på morgonen. ingenting betyder någonting, det enda jag bryr mig om är att sova. hur som helst, jag får väl tvinga mig, slå mig själv i värsta fall. annars får jag väl hyra in nån som kan slå mig. (det lät sjukare än vad jag menar)

jag skulle vilja skriva hur mycket som helst men jag vet inte vart jag ska börja, och så är det väl alltid. när man väl har något att skriva så går det bara inte. dock skulle jag nog inte skriva allt här men anyway vi kan låtsas att jag skulle, om jag visste. men jag vet inte.

ikväll har jag haft myskväll med mig själv, jag har legat i sängen och ätit choklad och tittat på the holiday, och bortsett från tårarna var det ganska trevligt. kanske inte riktigt trevligt, men det var behövligt. inte att grina men definiitivt att äta choklad.

vet ni vad jag gör? jag längtar. inte till nåt specifikt egentligen, utan mer bara att jag längtar till en massa saker. och det är bra skulle jag tro, att känna att man har saker att se fram emot, det gör att de sega dagarna går lite fortare.

nu svider det i mina ögon så jag jag sova, imorgon har jag faktist massor att göra, trots att jag varken ska jobba eller till skolan. tänka sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback