kärlek är för dom

känner att jag behöver tagga ner lite, jag reagerar lite väl hårt när det inte går som jag vill i melodifestivalen. höhö. jag är iallafall glad att måns gick vidare, jag ska inte skriva nåt elakt om liliiiiiii och sussiiiii. inte då.

idag var jag inne i staden med becks, det var trevligt och vi kom fram till en massor med saker angående vår future trip. vi blev åtminstonde klokare! en latte, muffins, chaite och chickenburrito senare kom jag hem. var dock tvungen att gå från vh, fick skavsår av mina converse, frös ihjäl i mina strumpbyxor och ont i ryggen av att släpa på min väska och dator. sen svor jag lite, och jag antar att det kom några arga tårar. jag har grinat otroligt mycket senaste tider känner jag.

glad alla hjärtans dag vill jag även säga till mina er mina kära.
puss och kram!



ps. DU är patetisk, allvarligt?


Kommentarer
Postat av: Mathias

Men lilllli och sussssi var ju bra! :P

Postat av: denise

ingen kommentar

2009-02-15 @ 23:30:27
URL: http://thenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback