paper tigers

det är obegripligt vad jag mår dåligt på morgonen. det kan definitivt inte vara normalt, jag förstår nämligen inte hur någon i det tillståndet skulle orka ta sig upp... detta förstör mina dagar toltalt. till nästa vecka ska jag börja med en ny plan för att komma ur sängen, eller imorrn kanske till och med, och om det fungerar så ska ni få reda på det.
min dag började med skolan och det gick okej-bra. känner bara att jag behöver plugga en hel del, men så är det väl alltid. nu ikväll har jag varit på fåtöljen och käkat together with kit, mathias och ammi. det var trevlans.

imorgon ska jag jobba. men först måste jag förbi banken eftersom det tydligen inte blitts av hittills.
vet ni vad jag ska göra efter? jo, jag och två stycken ben & jerrys ska bege oss till josefine på myskväll. jag längtar. är dock orolig för min färd till landfjärden, det är mörkt och jag ska ner på jossan lilla väg, som ligger på farliga vänster-sidan. ahh. men det går nog bra.

sen får vi väl säga grattis till barbie som fyller 50 år idag, grattis.


Kommentarer
Postat av: jossan

det kommer att gå bra vännen!

2009-02-06 @ 21:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback