rewind

SARA tyckte inte att jag skrev om henne längre.
så har ni glömt henne finns här en tillbakablick OM henne.

15 mars 2006:
dagens blog ska börja med det nästan allra minsta på mitt databord: SARA!  nu tänker ni alla säkert "sara är hon SÅ liten?" nej men det är hon inte! faktist skulle hon nog vara störst, om hon befann sig på mitt databord. "men hur går detta ihop?" undrar ni förjäves. muahaha.
"hälsa kaninerna" och "du ger mig kraft som i starwars" det är dagens 2 citat. vad tycker DU om dem? kommentera mycket gärna i kommentatorn!!!

nu är det slut på sara.

ikväller är det OC. men vill vi veta vad som ska hända? kanske, kanske inte. jossan vill ej. denise vill ej. sara vill nog. men det är nog bara för att hon har lagt in en stöt på johnny. <3

dagens andra del av min blog vill tudligen handla om MICRA. en gång jämförde denise MICRA med östen. och att skorpan hade sån där karimsa! sara (för att inte nämna sara) blev mycket, MYCKET arg. mffff... östen då sara ??? TÄNK PÅ ÖSTEN!!!

dagens tredje och därmed sista blogdel. - VÄDERET. vad tycker ni om det? alla vet ju vad den mycket omtalade SARA tycker. men vill vi veta? ja - ibland. jag tycker att det ska bli sommar. verkligen. speciellt den 22 juli. DÅ ÅKER DENISE UTOMLANDS. xD

mkh/ denise


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fortfarande. HUR kunde du jämföra Micra med Östen??

2009-02-17 @ 18:50:18
Postat av: denise

YOU KNOW WHY!



(what happens in vegas. hahahahaha)

Postat av: Anonym

VA??

2009-02-18 @ 23:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback