the day that never comes

hej kära läsare.
är nyligen hemkommen från the school och matten, idag började vi med något nytt. nämligen potensregler och grejer och jag måste säga att jag kände mig oerhört smart. jag förstod. jag kände liksom hur lampan tändes och för en gång skulle kändes det som att jag hängde med. mycket skön känsla, då jag tidigare varit i en total sinnesförvirring. så även om jag nyss läste kits
inlägg om att vara nyttig så var jag värd chokladglassen jag just stoppade i mig. inga guilt-feelings här inte.
hur som helst, på vägen hem hade jag tänkt stanna vid banken och skaffa mig ett sparkonto, tänke att det var på tiden. men tror ni inte dom stängde klockan 13.00? vad är det för tid att stänga om jag får fråga. på en vardag!

nu ska jag plugga hade jag tänkt, medans jag fortfarande har det i minnet vill säga. (har även en jäkla massa rester på skit jag inte förstår så dom måste jag ta tag i vilket fall som helst)

pusshej!

Kommentarer
Postat av: Ammi

haha jag mins inte ens vad potenser är :P inte när det gäller matte iaf :P ska du med och fika på onsdag?

Postat av: denise

varför fikar ni varje onsdag? jag jobbar då. böh.

2009-02-03 @ 17:33:51
URL: http://thenise.blogg.se/
Postat av: Ammi

fikar vi alltid på onsdagar? har aldrig tänkt på det, vi kanske kan ändra till torsdag? eller fika på torsdag OCKSÅ?? =)

2009-02-03 @ 22:02:41
URL: http://smakakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback