spelar det nån roll?

nej kanske ingen, kanske allt egentligen (8)


hej, måste skriva lite så ni inte tror att jag är helt korkad. det var nämligen det min syster kallade mig, eller ja, mitt förra inlägg. jag vill försvara mig med att det verkligen är 3 år gammalt. kanske var jag korkad, kanske var jag bara ett barn.

imorgon har jag mitt första matteprov, jag hejar definitivt på mig själv men jag vet inte alls hur det kommer att gå. det märks av imorgon helt enkelt, när jag ser talen. då vet jag.

har förövrigt lyckats sälja våra hultsfred-biljetter, för att istället gå på peace and love och se håkan.
det är med blandade känslor, jag tyckte om att stå mittemellan, mellans killers och håkan.
men vi talar ju faktist om the håkan. MIN GUD. så det känns egentligen skitbra.

jag vet inte vad jag ska göra med min morgon-trött-het. det är sjukt enkelt att kvällen innan bestämma sig för att kliva upp i tid, men när jag ligger där under täcket morgonen därpå bryr jag mig ju inte. inget i världen kan få mig att bry mig. ungefär så känner jag. ingenting är magiskt - allt är tragiskt, kan nog sammanfatta mina känslor.

annars då, ge mig vår. jag vill stoppa in min dunjacka i garderoben och plocka fram min skinnjacka.
det är vad jag vill. när vi ändå är inne på det, kan jag berätta andra saker som jag vill:
- spola förbi mars, april, maj
- låta mig jobba mycket de månaderna, ge mig massa pengar
- träna. jag vill verkligen men jag lyckas inte få in den tiden någonstanns. och det stör mig otroligt mycket, då jag vet att jag skulle hinna om jag försökte.
- klara matteprovet imorgon. det är nog nummer 1.

nu ska jag sova, puuuuss

Kommentarer
Postat av: Natalie

"- spola förbi MARS, april, maj"

:O ska du spola förbi min birthday? =( I'm very sad Dennis!

Postat av: Mathias

Min med, Fekkis också! fan vi blir ju 20 =)

2009-02-19 @ 16:53:44
URL: http://mathiaslindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback