hej

Jag är beroende av musik, och lypsyl.
Jag gillar att skratta! och att gråta, det känns så skönt efteråt.
Jag äter ofta. jag älskar att äta.
Jag säger ja till det mesta, känns inte som att jag säger nej så ofta.
Jag ger mig sällan in i situationer som jag känner mig obekväm i.
Jag duktig på att genomföra saker jag verkligen bestämt mig för
Jag stör mig mestadels på småsaker
Jag läser mest såna där feel-good böcker, tycker inte om hemska dramatiska misshandel-böcker.
Jag är vackrast när jag är på bra humör
Jag skrattar åt mycket, men inte åt en tjej i min klass som är dum-korkad som alla andra skrattar åt.
Jag är en typisk version av mig själv, känner mig inte särskilt typisk egentligen. men...
Jag har aldrig lyckats förstå mig på mig själv heller.
Jag är lycklig när jag är med de som jag tycker om och med de som tycker om mig.
Jag trivs inte med allt för högljudda människor som jag inte känner
Jag är dålig på kliva ur sängen på morgonen
Jag är rädd för att dö, och för att folk i min närhet ska dö
Jag älskar känslan när jag åker snowboard.
Jag uppskattar när människor visar att de bryr sig
Jag tror på ödet när saker inte går som jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback