hej

jag tror nog att jag har någon slags ätstörning. det känns så. idag på jobbet bestämde jag mig för att köpa munkar tills jag skulle åka hem, and i did. inte 1, inte 2, inte 3, utan 4. det kändes liksom som att det var det rätta.
på vägen hem funderade jag på att jag faktist skulle kunna ge bort en var till alla i min familj, men nånting inom mig sa ifrån. typ, du måste äta all munkar själv, du kommer inte bli nöjd annars. du kommer ångra resten av ditt liv om du inte äter alla 4.
så nu, nu har jag klämt i mig 3 stycken. men den fjärde åker nog ner snart ska ni se.

och jag menar vad är detta? normala människor måste kunna nöja sig med 1? samma sak gällde igår när jag skulle äta lite glass. en tallrik blev till två och tillslut stod jag i frysen och vrålåt från paketet. (?) inte bra denise.

min mage är aldrig nöjd.

Kommentarer
Postat av: kit

jag är likadan! man får aldrig nog, liksom. om man redan har ätit en tallrik glass, så kan man ju lika gärna äta upp hela paketet.

Postat av: mikaela

liksom, jag och mamma fick inte ens dela på en!?

2009-02-05 @ 17:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback