utmanad

Jag blev utmanad av natalie,

Regler:
Länka till den som utmanat dig.
Berätta 8 sanningar/vanor/ovanor om dig själv
Utmana nya personer i slutet av ditt inlägg

• jag tror inte att jag skulle kunna dö för någon.
• jag är väldigt gnällig.
• jag ser minst en ny framtida man, om dagen.
• jag skulle helst av allt vilja äta jämt, varje minut.
• jag tycker nog att jag är världens snällaste.
• jag är endast efterklok, inte särskilt klok.
• jag älskar håkan hellström.
• jag gillar att gråta, gärna sådär ohämmat mycket.

nu utmanar jag...
mathias, kit, beckis och ammi.


Kommentarer
Postat av: Mathias

Det är ju bara jag som antagit utmaningen, kom igen nu pussis!

Postat av: Johanna

Vem älskar inte Håkan :)

2009-02-25 @ 19:28:49
URL: http://www.anangelspatience.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback