vill vi veta?

nej det vill vi inte. denise uppskattar iallafall inte att hela expressens nöjes-bilaga innehåller skit om kungabröllopet. okej, vi kan få se lite bilder, kanske på ringen, kanske lite hur det hela skedde och när det äger rum. men sen? neeej. alltså seriöst, vad gör kungafamiljen egentligen? bara är? jag röstar för att avskaffa dom. hela högen.
dock hörde jag fina siffror om vad sverige skulle tjäna på bröllopet, men eftersom de i princip aldrig äger rum så lär det ju vara plus minus noll på den.

imorgon är det gymmet, plugg, fika och bandit-fest som gäller. det ska bli rowligt.

jag saknar min sara, hon känns så långt borta.
men när hon blockar min spotify så känner jag ju faktist ändå att hon är där.
<3

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hahaha jaa

Postat av: Sara

<3

2009-02-26 @ 14:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback